Saturday, December 31, 2016

دانلود آهنگ جدید میثم نادری به نام خیلیا رو دیدم

دانلود آهنگ جدید میثم نادری به نام خیلیا رو دیدم با کیفیت اورجینال

Download New Song By Meysam Naderi Called Kheylia Ro Didam

دانلود آهنگ جدید میثم نادری به نام خیلیا رو دیدم,دانلود آهنگ میثم نادری,دانلود آهنگ جدید میثم نادری

دانلود آهنگ جدید میثم نادری به نام خیلیا رو دیدم

متن آهنگ خیلیا رو دیدم میثم نادری

این روزا حساسِ دلم
فکری کن واسه دلم
بی خبره احساسِ تو
از منو احساسِ دلم
غصه زیاده خنده کم
کاش بدونی هنوز عاشقم
کاش بدونی هنوزم چشات
میریزه دنیامو بهم
بعد از اینکه رفتی خیلیا رو دیدم
حسِ کسی مثل حسِ تو نیست
دنیای این روزام شلوغِ ولی خب
دور و ورم هیشکی مثل تو نیست
بعد از اینکه رفتی خیلیا رو دیدم
حسِ کسی مثل حسِ تو نیست
دنیای این روزام شلوغِ ولی خب
دور و ورم هیشکی مثل تو نیست

اومدی و رفتی ولی
دل من پیشت جا موند
اونی که عاشق تو بود
با رفتنت تنها موند
زندگی با تو واسه من
شروع شده بود تازه
این کوچه ها خیابونا
منو یاد تو میندازه
بعد از اینکه رفتی خیلیا رو دیدم
حسِ کسی مثل حسِ تو نیست
دنیای این روزام شلوغِ ولی خب
دور و ورم هیشکی مثل تو نیست
بعد از اینکه رفتی خیلیا رو دیدم
حسِ کسی مثل حسِ تو نیست
دنیای این روزام شلوغِ ولی خب
دور و ورم هیشکی مثل تو نیست

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید میثم نادری به نام خیلیا رو دیدم روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید میثم نادری به نام خیلیا رو دیدم اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2hX0eWj

No comments:

Post a Comment