Saturday, December 24, 2016

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام مرد

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام مرد با کیفیت اورجینال

Download New Song By Emad Talebzadeh Called Mard

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام مرد,دانلود آهنگ عماد طالب زاده,دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام مرد

متن آهنگ مرد عماد طالب زاده

نه دنبال اینم بهم حق بدی نه دنبال احساس دلسوزیم

یه روزی میرم جایی که هیچ کسی ندونه اهل کجامو کیم

برای دلم قصه میگم یه روز یکی بود کسی بیقرارش نبود

یمی بود برای یکی جون میداد که هیچ وقت تو سختی کنارش نبود

آخر هر حس خوبی واسه من درده همیشه

هیچ کسی حتی به ظاهر نگران من نمیشه

من تمام آرزوی بچگی های یه مردم

خودمو بغل گرفتم خودمو بزرگ کردم

بگو من بجز این همه خاطره چه زجری از این زنگی میبرم

بیا دردامونو بریزیم وسط ببین یچی آوردمو چی میبرم

خودتم به بن بست رسیدی آخه چه عشقی چه احساس دوست داشتنی

همین حرفام پوچ و بی فایدست میدونم توهم خسته تر از منی

آخر هر حس خوبی واسه من درده همیشه

هیچ کسی حتی به ظاهر نگران من نمیشه

من تمام آرزوی بچگی های یه مردم

خودمو بغل گرفتم خودمو بزرگ کردم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام مرد روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام مرد اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2hdLp0x

No comments:

Post a Comment