Wednesday, December 28, 2016

دانلود آهنگ جدید یاسین غلامی به نام چه خوبه عاشقت باشم

دانلود آهنگ جدید یاسین غلامی به نام چه خوبه عاشقت باشم با کیفیت اورجینال

Download New Song By Yasin Gholami Called Che Khobe Asheghet Basham

ترانه: صدیقه رحمانی تنظیم: دی جی عابد

دانلود آهنگ جدید یاسین غلامی به نام چه خوبه عاشقت باشم,دانلود آهنگ یاسین غلامی,دانلود آهنگ جدید یاسین غلامی

دانلود آهنگ جدید یاسین غلامی به نام چه خوبه عاشقت باشم

متن آهنگ چه خوبه عاشقت باشم یاسین غلامی

تو باعث بودی این بارم از این کابوس بد پاشم

یه حس مبهمی دارم چه خوبه عاشقت باشم

چه خوبه عاشقت باشم دارم فردا رو میبینم

توی آغوش من باشی سرت باشه روی سینم

خودت میدونی دلتنگم فقط تقصیر چشماته

دلیل بی قراری هام تو تقصیر حرفاته

یه تصویری توو رویامه یه عکسی از چشای تو

باید مال خودم باشی چه خالی مونده جای تو

******

یه تقدیر پر از خوبی تو باشی سهم دنیامه

کنارم باشی آرومم فقط آغوش تو جامه

منودیوونه کن بازم با چشای معصومت

صدا کن اسمممو بازم با لحن خوبو آرومت

خودت میدونی دلتنگم فقط تقصیر چشماته

دلیل بی قراری هام تو تقصیر حرفاته

یه تصویری توو رویامه یه عکسی از چشای تو

باید مال خودم باشی چه خالی مونده جای تو

خودت میدونی دلتنگم فقط تقصیر چشماته

دلیل بی قراری هام تو تقصیر حرفاته

یه تصویری توو رویامه یه عکسی از چشای تو

باید مال خودم باشی چه خالی مونده جای تو

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید یاسین غلامی به نام چه خوبه عاشقت باشم روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید یاسین غلامی به نام چه خوبه عاشقت باشم اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2i6wKsh

No comments:

Post a Comment