Tuesday, December 20, 2016

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام مست

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام مست با کیفیت اورجینال

Download New Song By Fereydoun Asraei Called Mast

نسخه اصلی به زودی…

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام مست,دانلود آهنگ فریدون آسرایی,دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام مست

متن آهنگ مست فریدون آسرایی

شرابی خوردم از دست عزیز رفته از دستی
نمیدانم چه نوشیدم که سیرم کرده از هستی
خودم مستو غزل مستو تمام واژه ها مستند
ببین شوریده ای امشب عجب اعجوبه ای هستی
عجب اعجوبه ای هستی
به ساز من که میرقصی قیامت میکنی به به
چه طوفانی به پا کردی چه طنازی چه سرمستی
چه طنازی چه سرمستی
زمین مستو زمان مستو جهانی مست شعرم شد
بنازم دلبریهایت ببین الحق که تردستی

*******

فلانی فرق بسیار است میان مستیو مستی
قضاوت کار هر کس نیست به هر مستی نگو پستی
تظاهر میکنی اما تو هم از دید من مستی
اگر پاکیزه تر بودی به شعرم دل نمیبستی
خودم مستو غزل مستو تمام واژه ها مستند
عزیزم معصیت کردی به مشتی مست پیوستی
به مشتی مست پیوستی
به ساز من که میرقصی قیامت میکنی به به
چه طوفانی به پا کردی چه طنازی چه سرمستی
چه طنازی چه سرمستی
زمین مستو زمان مستو جهانی مست شعرم شد
بنازم دلبریهایت ببین الحق که تردستی

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام مست روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام مست اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2hpMAuO

No comments:

Post a Comment