Sunday, December 25, 2016

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام کجایی

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام کجایی با کیفیت اورجینال

Download New Song By Iman Gholami Called Kojaei

ترانه: ایمان غلامی ملودی: ایمان غلامی تنظیم: ایمان غلامی

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام کجایی,دانلود آهنگ ایمان غلامی,دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام کجایی

متن آهنگ کجایی ایمان غلامی

چشمای عاشق کش تو دست دلو رو میکنه
دست خودم نیست آخه چشمای تو جادو میکنه
حرفای من گفتنی نیست از دل خسته چی بگم
با تو نگم غیر تو من درد دلو با کی بگم
رفیق شبای منو گریه هامی
گرفته دل من کجایی
تو بودی و من بودم و یک خیابون
منو عطر موهات تو بارون
رفیق شبای منو گریه هامی
گرفته دل من کجایی
تو بودی و من بودم و یک خیابون
منو عطر موهات تو بارون

شونه تو چتر منه وقتی که بارون میزنه
رویای بارونی من با تو فقط خیس شدنه
داغ نبودت مثه تب می سوزونه جون و تنم
از ته دل داد میزنم عاشقتم من عاشقتم
رفیق شبای منو گریه هامی
گرفته دل من کجایی
تو بودی و من بودم و یک خیابون
منو عطر موهات تو بارون
رفیق شبای منو گریه هامی
گرفته دل من کجایی
تو بودی و من بودم و یک خیابون
منو عطر موهات تو بارون

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام کجایی روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام کجایی اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2hF4l9o

No comments:

Post a Comment