Wednesday, December 21, 2016

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام عشقم کجایی

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام عشقم کجایی با کیفیت اورجینال

Download New Song By Majid Kharatha Called Eshgham Kojaei

ترانه: میلاد بیضا ملودی: مجید خراطها تنظیم: مجید خراطها

دانلود آهنگ غمگین عشقم کجایی از مجید خراطها

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام عشقم کجایی,دانلود آهنگ مجید خراطها,دانلود آهنگ جدید مجید خراطها

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام عشقم کجایی

متن آهنگ عشقم کجایی مجید خراطها

عزیزم از روزی که تو رفتی همه خاطراه هامونو سوزوندم

آخه حالم خراب و داغون بود با دعاهای مادرم موندم

ببین عشقت باهام چیکار کرده من برای خودم کسی بودم

رد داد دلم چه بد عین روانیام عشقم کجایی

همه باهام بدن قید منو زدن عشقم کجایی

کوله م رو دوشمه تو این خیابونا عشقم کجایی

بارون که میزنه خیس میشه کارتونا عشقم کجایی

******

واست تو روی همه وایسادم همه می خوان که نا امیدت شم

مدل موهامو عوض کردم تا شبیه عشق جدیدت شم

من کجا همچین آدمی بودم من برای خودم کسی بودم

رد داده مغز من عین روانیام عشقم کجایی

همه باهام بدن قید منو زدن عشقم کجایی

کوله م رو دوشمه تو این خیابونا عشقم کجایی

بارون که میزنه خیس میشه کارتونا عشقم کجایی

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام عشقم کجایی روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام عشقم کجایی اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2hIbSHn

No comments:

Post a Comment