Wednesday, December 28, 2016

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام گندم

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام گندم با کیفیت اورجینال

Download New Song By Alireza Roozegar Called Gandom

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام گندم,دانلود آهنگ علیرضا روزگار,دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام گندم

متن آهنگ گندم علیرضا روزگار

مثل گندم زاره رنگ موهات که آفتاب رو دیده

رو سرت خورشید یه برگی از نورش با طلا کشیده

آسمون آبی روزایی که بی تابی دلت بریده

غصه ی فردا رو نخور که فردا رو هیچ کی ندیده

تویی گندم من از تموم مردم فقط تو رو که هستی

بلد مسیر عشق رو تا ابد دوست دارم تو رو

تویی عشقم نکنه یه وقتی قلبت نتونه

کنار قلبم بمونه که خیلی خستم

میدونه من دوست دارم تو رو

تو رو دوست دارم میدونی دوست دارم

گندم عزیزم گندم ای جون من

تو رو دوست دارم میدونی دوست دارم

گندم عزیزم گندم ای جون من

*****

روی گندم دونه ی انار باغمون چکیده

مثل یار من رو توی خوابش هم هیچکس ندیده

آسمون آبی روزایی که بی تابی دلت بریده

غصه ی فردا رو نخور که فردا رو هیچکی ندیده

تویی گندم من از تموم مردم فقط تو رو که هستی

بلد مسیر عشق رو تا ابد دوست دارم تو رو

تویی عشقم نکنه یه وقتی قلبت نتونه

کنار قلبم بمونه که خیلی خستم

میدونه من دوست دارم تو رو

تو رو دوست دارم میدونی دوست دارم

گندم عزیزم گندم ای جون من

تو رو دوست دارم میدونی دوست دارم

گندم عزیزم گندم ای جون من

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام گندم روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام گندم اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2i8u5xU

No comments:

Post a Comment