Thursday, December 22, 2016

دانلود آهنگ جدید مهدی امینیان به نام دل رو بباز

دانلود آهنگ جدید مهدی امینیان به نام دل رو بباز با کیفیت اورجینال

Download New Song By Mehdi Aminian Called Delroo Bebaz

دانلود آهنگ جدید مهدی امینیان به نام دل رو بباز,دانلود آهنگ مهدی امینیان,دانلود آهنگ جدید مهدی امینیان

دانلود آهنگ جدید مهدی امینیان به نام دل رو بباز

متن آهنگ دل رو بباز مهدی امینیان

منو از این همه خوشی جدا نکن

یه دنیا بی کسی رو سهم دل نکن

همین که عاشقم نمیشی کافیه

دیگه غرورمو به زیر پا نکن

نترس از عاشقی بمون دلو بباز

شکستن غرور مرد مثل همیشه بی صداس

وقتی نگاهتو بگیری از چشاش

سکوت تلختو میتونی حس کنی توی چشاش

*****

داستان عشق تو توو هز سکوت معنی میشه

چشای مغرور من دریا میشه

یه آسمون دلهره و یه دریا درد بی شمار

بازم توو جاده ی دلم شروع شده گرد و غبار

شبا کنار ساحلو گریه ی پنهونی من

هرگز نفهمید خودشه اونی که میخواد دل من

میسپارمت به تقدیر شاید که مال من شی

شاید خدا خواست یه روز تو سهم من شی

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مهدی امینیان به نام دل رو بباز روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مهدی امینیان به نام دل رو بباز اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2ikNh8E

No comments:

Post a Comment