Saturday, December 31, 2016

دانلود آهنگ جدید اردلان به نام بعد بارون

دانلود آهنگ جدید اردلان به نام بعد بارون با کیفیت اورجینال

Download New Song By Ardalan Called Bade Baroon

دانلود آهنگ جدید اردلان به نام بعد بارون,دانلود آهنگ اردلان,دانلود آهنگ جدید اردلان

دانلود آهنگ جدید اردلان به نام بعد بارون

متن آهنگ بعد بارون اردلان

هوای بعد بارونو گذشتن از خیابونو
نگاه سرد پنهونو به شرطی که تو هم باشی
فرار از دست تنهایی یه عصر خوب و رویایی
یه تهرون تماشایی به شرطی که تو هم باشی
من این روزای خوبو دوست دارم
به شرطی که تو هم باشی کنارم
میخوام دستاتو تو دستام بگیرم
بگم بمون پیشم ای نازنینم
من این روزای خوبو دوست دارم
به شرطی که تو هم باشی کنارم
میخوام دستاتو تو دستام بگیرم
بگم بمون پیشم ای نازنینم

****

هوای گیج پاییزو غروبای غم انگیزو
همون کافه همون میزو به شرطی که تو هم باشی
یه قهوه درد دل با تو نشستن پای حرفاتو
دوباره صبح فرداتو به شرطی که منم باشی
من این روزای خوبو دوست دارم
به شرطی که تو هم باشی کنارم
میخوام دستاتو تو دستام بگیرم
بگم بمون پیشم ای نازنینم
من این روزای خوبو دوست دارم
به شرطی که تو هم باشی کنارم
میخوام دستاتو تو دستام بگیرم
بگم بمون پیشم ای نازنینم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید اردلان به نام بعد بارون روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید اردلان به نام بعد بارون اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2hEnFI9

No comments:

Post a Comment