Thursday, December 22, 2016

دانلود آهنگ جدید شاهین نصرتی به نام فرصت بده

دانلود آهنگ جدید شاهین نصرتی به نام فرصت بده با کیفیت اورجینال

Download New Song By Shahin Nosrati Called Forsat Bede

shahin-nosrati-called-forsat-bede

دانلود آهنگ جدید شاهین نصرتی به نام فرصت بده

متن آهنگ فرصت بده شاهین نصرتی

فرصت بده میخوام بازم حرفاتو یادت بندازم تا یادت بیاد ما با هم بودیم

تا یادت بیاد اون روزایی که رد میشدیم از تنهایی که بی ترس فردا باهم بودیم

همه لحظه های خوش مال تو همه بیقراریاش مال من

خودت میدونی که من فکر هردومونم

اگه فکر حال من باشی یا که بیخیال من باشی

میشه با خیال تو تا ابد بمونم

قلبم دست تو افتاده که من هنوز یاد گذشتمونم

گفتی که خوشبختیمون نزدیکه ولی خودت رفتی که تنها بمونم

******

ته قلب من روشنه تو دلت هنوز با منه میشه زندگی کنم با تو با یه لبخند

بی تو از خودم بیخبر شدم میشه بگذرم بی تو از خودم مگه میشه از تو از دیدن تو دل کند

قلبم دست تو افتاده که من هنوز یاد گذشتمونم

گفتی که خوشبختیمون نزدیکه ولی خودت رفتی که تنها بمونم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید شاهین نصرتی به نام فرصت بده روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید شاهین نصرتی به نام فرصت بده اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2i6rSAU

No comments:

Post a Comment