Sunday, October 29, 2017

دانلود آهنگ جدید رضایا و آرمین ۲AFM به نام کروات

دانلود آهنگ جدید رضایا و آرمین ۲AFM به نام کروات با کیفیت اورجینال

Download New Song By Rezaya Ft Armin 2AFM Called Keravat

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید رضایا و آرمین 2AFM به نام کروات,دانلود آهنگ رضایا و آرمین 2AFM,دانلود آهنگ جدید رضایا و آرمین 2AFM

دانلود آهنگ جدید رضایا و آرمین ۲AFM به نام کروات

متن آهنگ کروات رضایا و آرمین ۲AFM

یه جوری میشم وقتی می بینمت
دست و پامو گم می کنم(گم می کنم)
از خجالت سرخ و تاب می شم کرواتمو شل می کنم(شل می کنم)
یه جوری میشم وقتی می بینمت خداییش از همه سری(از همه سری)
تو شعر عاشقونه ای به خدا تو یه دونه ای

خاطرخواتم baby خاک زیر پاتم
هر وقت میام ببینمت با یه کرواتم
آخه دیوونم دیوونه ی ناز اون نگاتم
هم رنگه چشماته رنگ کرواتم

وجود ما کنار هم کیف میده نری تو
من دوست دارم خانومی baby منی تو
حالا باز میگم داری واسم ارزش زیاد
گوش بدخواتو می کشم تا دردش بیاد
تو مثه عروسکی باربی خانومی خوشگل
مخ تورو زدن بود تو عین آسونی مشکل
وقتی میگی دوستم داری گیج میشم من
به خاطرت همه ی دافامو پیچ میدم من
ببین دوستاتم به خاطرم پیچ میدن همو
ولی به خاطرت من اونارو پیچ میدم نرو
حتی شده به سوالات بدم بیست بار جواب
محاله به غریبه بدم missed call جواب

کروات زدم تا خوشت بیاد
همه میگن کروات به من میاد
نازی نازی به من بگو
کروات چه رنگیش بهم میاد

خاطرخواتم baby خاک زیر پاتم
هر وقت میام ببینمت با یه کرواتم
آخه دیوونم دیوونه ی ناز اون نگاتم
هم رنگه چشماته رنگ کرواتم

می خوام حرف بزنم چه حرفی دوست داری؟
کروات بزنم چه رنگی دوست داری
مگه مطمئنی که میاد کروات به من
که انقدر گیر دادی کروات بزن
منم کروات زدم تا خوشت بیاد
همه میگن کروات به من میاد
آره معذبم واسه کروات زدن
ولی به خاطر تو من یه بار کروات زدم
آره کروات زدم چون تو خواستی
بذار یه چیزی بگم من به تو راستی
بدونی خاطرخوات شده آرمین آره
کرواتو بی خیال تو رو آرمین داره

دیگه تو این زمونه کی پای عشقش می مونه
عاشق مثل من خیلی کمه
از هر ۱۰۰ تا یه دونه

خاطرخواتم baby خاک زیر پاتم
هر وقت میام ببینمت با یه کرواتم
آخه دیوونم دیوونه ی ناز اون نگاتم
هم رنگه چشماته رنگ کرواتم

خاطرخواتم baby خاک زیر پاتم
هر وقت میام ببینمت با یه کرواتم
آخه دیوونم دیوونه ی ناز اون نگاتم
هم رنگه چشماته رنگ کرواتم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید رضایا و آرمین ۲AFM به نام کروات روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید رضایا و آرمین ۲AFM به نام کروات اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2lrBPOP

No comments:

Post a Comment