Tuesday, October 24, 2017

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام دنیا

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام دنیا با کیفیت اورجینال

Download New Song By Hamed Hakan Called Donya

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام دنیا,دانلود آهنگ حامد هاکان,دانلود آهنگ جدید حامد هاکان

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام دنیا

متن آهنگ دنیا حامد هاکان

دلم تنگه واسه چشمات
دلم تنگه واسه حرفات
کجایی؟
بی خبر رفتی از پیشم
به راهت منتظر میشم بیایی
شدم تنها تو این خونه
دلم میگیره باز بونه هنوزم
صدای خندهات مونده
من تو غصه سوزونده میسوزم
آسمون خونه داره تو چشمات
کهکشون میخوابه با قصه هات
واسه برگشتن تو میشنم من سر رات
تا بیایی ای نمک باحال
دنیا ماله تو فردا ماله تو
تو با این اسیری جونمو میگیری
دنیا ماله تو فردا ماله تو
تو با این اسیری جونمو میگیری
نگاه بکن تو چشمام روتو برنگردون
با این لحن و اداها منو سرنگردون
دلم تنگه واسه چشمات
دلم تنگه واسه حرفات
کجایی؟

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام دنیا روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام دنیا اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2zMlYhd

No comments:

Post a Comment