Monday, October 30, 2017

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام با من بمون

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام با من بمون با کیفیت اورجینال

Download New Song By Hamed Hakan Called Ba Man Bemon

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام با من بمون,دانلود آهنگ حامد هاکان,دانلود آهنگ جدید حامد هاکان

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام با من بمون

متن آهنگ با من بمون حامد هاکان

با من بمون با من بمون اگه هنوز منو می خوای
پیشم بمون برام بخون بگو می خوای با من بیای
تنهام نزار طاقت دوری ندارم عمرم تویی بی تو صبوری ندارم
شبایی که بی تو بودم حتی ماه هم در نیومد
گفتی منتظر بمونم انتظارم سر نیومد
منو خونه دونه دونه لحظه ها رو میشمریم
برای به تو رسیدن بی قرار بی قراریم
یه قطره یه دونه از اشکام رو گل پونه
یه روز یا یه ساله دیگه برمیگردی خونه
دلم طاقت دوری که نداره
نمی شه از این صبوری که نداره
زمونه بسه دیگه دست نگه دار
هنوز زوده واسه خدا نگه دار

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام با من بمون روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام با من بمون اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2ygvkED

No comments:

Post a Comment