Tuesday, October 31, 2017

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام چشم آبی

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام چشم آبی با کیفیت اورجینال

Download New Song By Hamed Hakan Called Chashm Abi

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام چشم آبی,دانلود آهنگ حامد هاکان,دانلود آهنگ جدید حامد هاکان

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام چشم آبی

متن آهنگ چشم آبی حامد هاکان

واسه بودن با تو عاشقی رو دوره کردم
نگو تو میذاری می ری، مگه اشتباهی کردم؟
اشتباهم فقط همین بود که به تو دل داده بودم
اگه چشمات ابری می شد واسه اشکات من می مردم
خوش باشی با غریبه اما اون یه سرابه، یه دروغه، یه فریبه
وقتی تو دست غریبه گل عشقم رو می ذاری
از منه همیشه تنها تو چه انتظاری داری؟
نه تو اونی که می گفتی، نه من اونم که می گفتی
خودتم خبر نداشتی پای عشق سخته که وایسی
چشم آبی تو بی تابی
دست من رو سینته وقتی می خوابی

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام چشم آبی روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام چشم آبی اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2ihr250

No comments:

Post a Comment