Tuesday, October 24, 2017

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام دسپرادو

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام دسپرادو با کیفیت اورجینال

Download New Song By Hamed Hakan Called Desperado

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام دسپرادو,دانلود آهنگ حامد هاکان,دانلود آهنگ جدید حامد هاکان

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام دسپرادو

متن آهنگ دسپرادو حامد هاکان

تو مثل یه گل سرخی
توی باغ بی بهار
توی شهر شب شکفته
مثل خواب تکسوار
تو مثل کلید عشقی
واسه قفل این قفس
تو که با منی همیشه
تا نیفتم از نفس
زهره‌ی من
طنـــاز من
می‌خوام برقصی
با آواز من
گیتار من
آواز تو
می‌خونم من
برا چشمای تو
واسه خوندن از تو باید
به کدوم نفس رسید
واسه داشتن تو باید
به کدوم قفس رسید
وقتی هستی، تن دیوار میشه پر از پنجره
واسه رقص واژه‌هایی تو سکوت هنجره
حرف دلم رو می‌دونی
که شیطونی
راز من رو فقط تو می‌دونی
زهره‌ی من

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام دسپرادو روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام دسپرادو اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2lcSe9Y

No comments:

Post a Comment