Monday, October 30, 2017

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام آسمون غربت

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام آسمون غربت با کیفیت اورجینال

Download New Song By Hamed Hakan Called Asemoune Ghorbat

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام آسمون غربت,دانلود آهنگ حامد هاکان,دانلود آهنگ جدید حامد هاکان

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام آسمون غربت

متن آهنگ آسمون غربت حامد هاکان

من همون عاشق تنهام
که حالا تنها تر از قبل
این طرف اینور دنیام
اومدم یه جای دیگه دنباله نیمه ی دیگم
می بینی درد تو شعرام قصه نیست هر چی که می گم
توی آسمون غربت یه ستاره هم ندارم
نشده شبها دل خوش چشمامو روی هم بذارم
هرکسی اومد سراغم دو سه روزی همدمم شد
ولی با یه عشق تازه رفت و باعث غمم شد
من ازش آسمون آبی نخواستم
من ازش شبهای مهتابی نخواستم
من فقط خواستم ازش یه دل ساده
دلی که هیشکی اونو به من نداده
من ازش آسمون آبی نخواستم
من ازش شبهای مهتابی نخواستم
من فقط خواستم ازش یه دل ساده
دلی که هیشکی اونو به من نداده

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام آسمون غربت روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام آسمون غربت اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2zhXOy1

No comments:

Post a Comment