Wednesday, October 25, 2017

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام ختم روزگار

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام ختم روزگار با کیفیت اورجینال

Download New Song By Hamed Hakan Called Khatme Rozegar

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام ختم روزگار,دانلود آهنگ حامد هاکان,دانلود آهنگ جدید حامد هاکان

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام ختم روزگار

متن آهنگ ختم روزگار حامد هاکان

نپیچون ما رو دیگه ما که ختم روزگاریم
نسوزون مارو دیگه مابا تو کاری نداریم
چشاتو خمار نکن میدونم بازم فریبه
باز منو دور میزنی وای دلم چقدر غریبه
اسممو صدا نکن که صدات دیگه عذابه
هی به من نگاه نکن موج این دریا سرابه
لباتو غنچه نکندیگه مست تو نمیشم
موهاتو شونه نکن قید دست تو نمیشم
نمک خوردی نمکدونو شکستی چشاتو روی دنیا ، عشق بستی
حروم بشه دل دیوونه من تو که عاشق کش و مرده پرستی
من واسه پایین شهرتو واسه اون بالاهایی
من دلم ساده ولی تو ته دودره بازی
برو از پیشم برو برو دیگه رهام بکن
هی منو نگاه نکن حتی واسم دعا نکن

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام ختم روزگار روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام ختم روزگار اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2yJPhTP

No comments:

Post a Comment