Tuesday, October 31, 2017

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام چشم انتظار

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام چشم انتظار با کیفیت اورجینال

Download New Song By Hamed Hakan Called Cheshm Entezar

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام چشم انتظار,دانلود آهنگ حامد هاکان,دانلود آهنگ جدید حامد هاکان

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام چشم انتظار

متن آهنگ چشم انتظار حامد هاکان

ببین که بی تو بر تن
خاطره چنگ میزنم
پنجره رفتن تو رو
بر دل سنگ میزنه
دوباره بی ستاره شد
بی تو به شب رسیدنم
ببین که در تناسبه
با تو نفس کشیدنم
نفس نفس مال توام
مال توام
همیشه دنبال توام
آشنای همیشه ی
خیال و آمال توام
فرصت عاشقی بده
تا آخرین قطره ی خون
ریحانه ی زیبای من
توو این نفس با من بخون
ترکم نکن ترکم نکن
ای آخرین اول من
بی تو به آخر میرسم
زیباترین دلبر من
ببین ببین مرگ من
در این غریب بی کسی
ریحانه ی دل من
پس کی به دادم میرسی
کی به دادم می رسی

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام چشم انتظار روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام چشم انتظار اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2lxio7r

No comments:

Post a Comment