Tuesday, October 24, 2017

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام قاتل حرفه ای

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام قاتل حرفه ای با کیفیت اورجینال

Download New Song By Hamed Hakan Called Ghatele Herfeie

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام قاتل حرفه ای,دانلود آهنگ حامد هاکان,دانلود آهنگ جدید حامد هاکان

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام قاتل حرفه ای

متن آهنگ قاتل حرفه ای حامد هاکان

می کشمت اگه یه روز با غریبه ببینمت
گله منی نمی زارم دسته دیگه بچیندت
گولم زدی اما بدون یه روز سراغ تو میام
با خنجری تشنه واسه سینه ی داغ تو میام
میمیرم و میسوزم از این حیله و نیرنگ تو
مگه چه کردم با دلت عمری بودم تو چنگ تو تو چنگ تو
قانون تو توو عاشقی هوسه
می کشمت دستم بهت برسه
دو ته سیگار مونده رو میز
یه ماتیکی یکی تمیز
گفتی به من تنها بودی
کی بوده پس اینجا عزیز
وای که دلم داره دیگه
دق میکنه پر میزنه
شب خوشیت تموم میشه
صبح من هم سر میزنه
نفس نفس میزنمو
از دور تماشات میکنم
رفتی با اون مرد غریب
نه دیگه نیگات میکنم
قانون تو توو عاشقی هوسه هوسه
می کشمت دستم بهت برسه برسه

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام قاتل حرفه ای روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام قاتل حرفه ای اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2xj4pDz

No comments:

Post a Comment