Friday, October 27, 2017

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام جاده ها

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام جاده ها با کیفیت اورجینال

Download New Song By Hamed Hakan Called Jadeh Ha

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام جاده ها,دانلود آهنگ حامد هاکان,دانلود آهنگ جدید حامد هاکان

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام جاده ها

متن آهنگ جاده ها حامد هاکان

غمی که تو نگاته میکشه قلبمو قلبمو
میمونم تا همیشه با تو تنهای تنها
زیره بارون زیره بارون
سرتو رو شونه هام بذارمست چشات
خوابش بگیره خوابش بگیره
لباتو لباتو بذار روی لبام گرمه تنت غمام میمیره
جاده اسم تورو فریاد میزنه
دل من به سوی تو پرمیزنه
ای تمام خاطرات هستی ام
قلبمو یاد تو خنجر میزنه
سپیده سپیده
نیاد یه روزی پا روی قلب من بذاری ، پا روی قلب من بذاری
میمیره دیگه احساس من بی فایدست
گریه و زاری ، گریه و زاری
دو تا چشم ، دو تا چشم
داری که تو دل شب میزنه
بارون نم نم بارون نم نم
گمونم داری منو می کشییی کم کم
جاده اسم تورو فریاد میزنه
دل من به سوی تو پرمیزنه
ای تمام خاطرات هستی ام
قلبمو یاد تو خنجر میزنه
اگه تو بری با یار دیگه می ذارم سر به بیابون
سر به بیابون
کی میاد کی میاد
اگه یه روز نباشی تا صبح بمون زیر بارون زیر بارون
می شنوی می شنوی
صدای خسته ی من داره از عشقت می خونه
حرف دل حرف دل فقط همینه
دوست دارم اینو بفهم دیوونه

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام جاده ها روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام جاده ها اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2yUsi6g

No comments:

Post a Comment