Monday, October 30, 2017

دانلود آهنگ جدید الياس يالچيناش و مسعود صادقلو به نام هيچ

دانلود آهنگ جدید الياس يالچيناش و مسعود صادقلو به نام هيچ با کیفیت اورجینال

Download New Song By Masoud Sadeghloo Ft Eliyas Yalchinash Called Hich

دانلود آهنگ جدید الياس يالچيناش و مسعود صادقلو به نام هيچ,دانلود آهنگ الياس يالچيناش و مسعود صادقلو,دانلود آهنگ جدید الياس يالچيناش و مسعود صادقلو

دانلود آهنگ جدید الياس يالچيناش و مسعود صادقلو به نام هيچ

متن آهنگ هيچ الياس يالچيناش و مسعود صادقلو

تا وابستت شدم تو گذاشتی رفتی
فهمیدی دوست دارم باهام بازی کردی
تو میگفتی که عاشقمی نفست میره واسه دلم
چی شد او ن همه خاطره ها به همه چی بگم
نگرفتی دستمو نمیدونی حسمو
نمیفهمی قصمو تو ندیدی عشقمو
تو میگفتی که عاشقمی نفست میره واسه دلم
چی شد اون همه خاطره ها به همه چی بگم

باورم نمیشد اینجوری تنها شم
اون واست چیکار کرده که من کم گذاشتم
قلبمو شکستی رفتی خیلی نامردی
همون کارارو باهات میکنه که باهام کردی

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید الياس يالچيناش و مسعود صادقلو به نام هيچ روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید الياس يالچيناش و مسعود صادقلو به نام هيچ اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2iexlGL

No comments:

Post a Comment