Tuesday, October 31, 2017

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام بین الحرمین

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام بین الحرمین با کیفیت اورجینال

Download New Song By Hamed Hakan Called Beynolharamein

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام بین الحرمین,دانلود آهنگ حامد هاکان,دانلود آهنگ جدید حامد هاکان

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام بین الحرمین

متن آهنگ بین الحرمین حامد هاکان

اسم ابالفضل که میاد دلم دیوونه تر می شه
هر کسی دور از کرب و بلاست شیدا و جون بسر می شه
تقصیر من نیست آقا جون خودت منو دیوونه کردی!
از کوچیکیم تا به حالا می خور این می خونه کردی
اما با شیر مادرم اشک غمت روزی من شد
نوکری عزادارات عادت هر روزی من شد
آی عاشقا ایشالا مولا من رو می بره کرب و بلا
می شینیم رو خاکای بین الحرمین میون دو تا گنبد طلا
می گن غروب روز عاشورا وقتی نامردها سرهای شهدا رو به نیزه زدن
دوتا سر بود که بیشتر از باقی سرها جلوه می کرد و به چشم میومد
یکی سر قمر منیر بنی هاشم ساقی علقمه ، ابالفضل بود
یکی همسر شش ماهه ابی عبدالله بود
چه کرد این بچه با دل حسین
چه کرد با دل حسین

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام بین الحرمین روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام بین الحرمین اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2ii3BZv

No comments:

Post a Comment