Tuesday, October 31, 2017

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام چشم هات

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام چشم هات با کیفیت اورجینال

Download New Song By Hamed Hakan Called Cheshmhat

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام چشم هات,دانلود آهنگ حامد هاکان,دانلود آهنگ جدید حامد هاکان

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام چشم هات

متن آهنگ چشم هات حامد هاکان

چشم هات چه مهربونه
رنگ آسمونه
دستات که چتره عشقه
رو سر من یک سایه بونه
اشکم دونه دونه
از دیده روونه
قصه ی من و تو
همه جا ورده زبونه
چرا نازنین من
خیال آفرین من
حالا دست کی مونده
خودش پیش منه
حیف که دلش مال دیگرونه
چشم هات چه مهربونه
رنگ آسمونه
دستات که چتره عشقه
رو سر من یک سایه بونه
اشکم دونه دونه
از دیده روونه
قصه ی من و تو
همه جا ورده زبونه
چرا نازنین من
خیال آفرین من
حالا دست کی مونده
خودش پیش منه
حیف که دلش مال دیگرونه

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام چشم هات روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام چشم هات اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2hrUxBH

No comments:

Post a Comment