Thursday, October 26, 2017

دانلود آهنگ جدید رحمان به نام آی دل

دانلود آهنگ جدید رحمان به نام آی دل با کیفیت اورجینال

Download New Song By Rahman Called Ay Del

دانلود آهنگ جدید رحمان به نام آی دل,دانلود آهنگ رحمان,دانلود آهنگ جدید رحمان

دانلود آهنگ جدید رحمان به نام آی دل

متن آهنگ آی دل رحمان

اینکه بی قرارم دلهره دارم یعنی دوست دارم آره دوست دارم
همین که بی تابم شبا نمیخوابم یعنی دوست دارم آره دوست دارم
آی دل دیگه بسمه غم دلتنگی آخه واسه کی داری میجنگی
آی دل آی دل آی دل …
بمیرم واسه تک تک دردات چه غمی داره اون دوتا چشمات
آی دل آی دل
همراهم ماهم نیستی که دوباره قدم بزنیم باهم
ماهم چه غمی خونه کرده بی تو توی عمق نگاهم ماهم بی گناهم
حق داری کاری نداری تو با این بی قراری داری دلمو تو با تنهایی تنها میذاری
میدونم تو دیگه منو دوست نداری …
آی دل دیگه بسمه غم دلتنگی آخه واسه کی داری میجنگی
آی دل آی دل آی دل …
بمیرم واسه تک تک دردات چه غمی داره اون دوتا چشمات
آی دل آی دل …

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید رحمان به نام آی دل روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید رحمان به نام آی دل اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2zQjU7G

No comments:

Post a Comment