Monday, October 30, 2017

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام آیدا

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام آیدا با کیفیت اورجینال

Download New Song By Hamed Hakan Called Ayda

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام آیدا,دانلود آهنگ حامد هاکان,دانلود آهنگ جدید حامد هاکان

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام آیدا

متن آهنگ آیدا حامد هاکان

شنیدم که خواستگار واسه نگارم اومده
با جواهر وطلا دیدن یارم اومده
اون میخواد یار منو عروسه خونش بکنه
اونو از من بگیره و منو دیوونش بکنه
نمیدونه مگه تو فقط فقط ماله منی
نمیدونه واسه من زندگی و جون منی
مدیونی مدیونی مدیونی اگه جواب آره بدی تو آیدا
هر جوری هر جوری هرجورالتماست میکنم آره آره آیدا
تو خودت گفتی تا دنیا دنیا باشه یارمی
تو خودت میگفتی دوسم داری و کنارمی
شاهدن خورشیدو دریا که من عاشقت شدم
از همه دنیا گزشتم تا که لایقت شدم
تو خودت خواستی برم پس چرا گریه میکنی
غصه رو دلم میذاری چشامو تر میکنی
اینجوری نگام نکن باز من و دیوونه نکن
تویه دنیا دلم و حیرون وآواره نکن
شنیدم که خواستگار واسه نگارم اومده با جواهر وطلا دیدن یارم اومده
اون میخاد یار منو عروس خونش بکنه
اون واز من بگیره ومن دیوونش بکنه
نمیدونه مگه تو فقط فقط ماله منی
نمیدونه واسه من زندگی و جون منی
مدیونی مدیونی مدیونی اگه جواب آره بدی تو آیدا
هر جوری هر جوری هرجورالتماست میکنم آره آره آیدا

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام آیدا روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام آیدا اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2if5Z3a

No comments:

Post a Comment