Friday, January 27, 2017

دانلود آهنگ جدید سینتاج به نام منتظرم تا بیای

دانلود آهنگ جدید سینتاج به نام منتظرم تا بیای با کیفیت اورجینال

Download New Song By Sintaj Called Montazeram Ta Biay

ترانه: سینتاج ملودی: سینتاج تنظیم: سینتاج

دانلود آهنگ جدید سینتاج به نام منتظرم تا بیای,دانلود آهنگ سینتاج,دانلود آهنگ جدید سینتاج

دانلود آهنگ جدید سینتاج به نام منتظرم تا بیای

متن آهنگ منتظرم تا بیای سینتاج

تورو ببینم یا نبینم
تورو عزیزم میپذیرم
توی قلبم توی جونم
مهربونم
تو چه باشی چه نباشی
واسه من خیلی عزیزی
تو تو دنیا برای من همه چیزی
من رو بخار شیشه ها
نوشتم اسممونو نگا
نشستم کنار پنجره
ساعتا خیره شدم به راه
من منتظرم تا بیای گلم
ژاکتی که تو دادی تنم
لحظه ها رو میشمارم یه دم
اونی که دیوونته منم

مثل پیچک دوره قلبم
پیچیدی عزیز جونم
مطمئن باش تا ابد با تو میمونم
تو با اون چتری موهات
خیلی جذابِ نگاهات
دوست دارم واسم بخونی با اون صدات
من رو بخار شیشه ها
نوشتم اسممونو نگا
نشستم کنار پنجره
ساعتا خیره شدم به راه
من منتظرم تا بیای گلم
ژاکتی که تو دادی تنم
لحظه ها رو میشمارم یه دم
اونی که دیوونته منم
من رو بخار شیشه ها
نوشتم اسممونو نگا
نشستم کنار پنجره
ساعتا خیره شدم به راه
من منتظرم تا بیای گلم
ژاکتی که تو دادی تنم
لحظه ها رو میشمارم یه دم
اونی که دیوونته منم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید سینتاج به نام منتظرم تا بیای روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید سینتاج به نام منتظرم تا بیای اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2k1aVcA

No comments:

Post a Comment