Monday, January 16, 2017

دانلود آهنگ جدید سعید محمدی به نام قصد من

دانلود آهنگ جدید سعید محمدی به نام قصد من با کیفیت اورجینال

Download New Song By Saeed Mohammadi Called Ghasde Man

ترانه: شهرزاد خامد ملودی: سعید محمدی تنظیم: سعید محمدی

دانلود آهنگ جدید سعید محمدی به نام قصد من,دانلود آهنگ سعید محمدی,دانلود آهنگ جدید سعید محمدی

دانلود آهنگ جدید سعید محمدی به نام قصد من

متن آهنگ قصد من سعید محمدی

قصد من اینه تو دلت جا شم
حس من اینه تو میخوای باشم
من دوست دارم این که معلومه
تو پیشم باشی دنیام آرومه
بودنت با من بهترین رویاست
تو پیشم باشی آخر دنیاست
با تو این خونه مثل قبلا نیست
حال من خوبه تو دلم غم نیست
بهترین رویامی همه دنیامی
بگو میفهمی و میمونی
با دلم صادق باش مثل من عاشق باش
وقتی احساسمو میدونی
بهترین رویامی همه دنیامی
بگو میفهمی و میمونی
با دلم صادق باش مثل من عاشق باش
وقتی احساسمو میدونی

وقتی اینجایی فکر آیندم
خوبم این روزا با تو میخندم
زندگی کردن با تو شیرینه
به همه گفتم عشق من اینه
به همه گفتم نفسِ جونه
اون دوستم داره اینجا میمونه
مطمئن هستم میمونه پیشم
عاشقش هستم عاشق تر میشم

بهترین رویامی همه دنیامی
بگو میفهمی و میمونی
با دلم صادق باش مثل من عاشق باش
وقتی احساسمو میدونی
بهترین رویامی همه دنیامی
بگو میفهمی و میمونی
با دلم صادق باش مثل من عاشق باش
وقتی احساسمو میدونی

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید سعید محمدی به نام قصد من روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید سعید محمدی به نام قصد من اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2jCNGVq

No comments:

Post a Comment