Saturday, January 21, 2017

دانلود آهنگ جدید شایان فرهادی به نام فاصله

دانلود آهنگ جدید شایان فرهادی به نام فاصله با کیفیت اورجینال

Download New Song By Shayan Farhadi Called Faseleh

ترانه: شایان فرهادی ملودی: شایان فرهادی تنظیم: هومن آزما

دانلود آهنگ جدید شایان فرهادی به نام فاصله,دانلود آهنگ شایان فرهادی,دانلود آهنگ جدید شایان فرهادی

دانلود آهنگ جدید شایان فرهادی به نام فاصله

متن آهنگ فاصله شایان فرهادی

تو نخواستی از دلِ تنگ من هیچی بفهمی
هر کاری که شد کردم نذاشتم از هیچی برنجی
هنوزم با خودت قهری هنوزم پای حرفاتی
به این روزای تکراری دیگه نیستی بخندی
چرا اشکامو ندیدی حرفامو نشنیدی
شدی راز داره قلب کی
چرا فاصله افتاده کاش بشه دوباره
ما مال هم بشیم
چرا اشکامو ندیدی حرفامو نشنیدی
شدی راز داره قلب کی
چرا فاصله افتاده کاش بشه دوباره
ما مال هم بشیم

یادته یه روزی گفتی که تموم زندگیتم
چشماتو که میبینم هر بار زنده میشم
هر جا که بگی رفتم هر کار که میشد کردم
نه باورم نمیشه چی شد از خاطرت رفتم
چرا اشکامو ندیدی حرفامو نشنیدی
شدی راز داره قلب کی
چرا فاصله افتاده کاش بشه دوباره
ما مال هم بشیم
چرا اشکامو ندیدی حرفامو نشنیدی
شدی راز داره قلب کی
چرا فاصله افتاده کاش بشه دوباره
ما مال هم بشیم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید شایان فرهادی به نام فاصله روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید شایان فرهادی به نام فاصله اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2kbpaKn

No comments:

Post a Comment