Friday, January 20, 2017

دانلود آهنگ جدید شهرام کاشانی و یاسین شهریاری به نام شروع

دانلود آهنگ جدید شهرام کاشانی و یاسین شهریاری به نام شروع با کیفیت اورجینال

Download New Song By Shahram Kashani Ft Yasin Shahryari Called Shorou

دانلود آهنگ جدید شهرام کاشانی و یاسین شهریاری به نام شروع,دانلود آهنگ شهرام کاشانی و یاسین شهریاری,دانلود آهنگ جدید شهرام کاشانی و یاسین شهریاری

دانلود آهنگ جدید شهرام کاشانی و یاسین شهریاری به نام شروع

متن آهنگ شروع شهرام کاشانی و یاسین شهریاری

عشقت نمیزاره بگذرم از تو

میشه باز شروع کنیم از نو

بیا باز شروع کنیم از نو

تو که رفتی تازه قدرتو میدونه دلم

بیا برگرد گل ناز و قشنگ و خوشگلم

مثل موجم بگو میشه باشی تو ساحلم

ندونستم که چقدر به تو وابسته شدم

تو که رفتی دیگه از همه چی خسته شدم

بی تو داغون دارم میشم و نیست دست خودم

عشقت نمیزاره بگذرم از تو

میشه باز شروع کنیم از نو

بیا باز شروع کنیم از نو

*****

تو که نیستی زندگی واسه من جهنمه

تو نباشی دیگه کی نگران حالمه

همه چی هست ولی انگار یه چیزی کمه

آره عشقت دیگه خوابو گرفته از چشام

تو میتونی بخونی هنوز عشقو از نگام

بری هرجا بدون دنبالت میام

عشقت نمیزاره بگذرم از تو

بیا باز شروع کنیم از نو

میشه باز شروع کنیم از نو

*****

تو که نیستی زندگی واسه من جهنمه

تو نباشی دیگه کی نگران حالمه

همه چی هست ولی انگار یه چیزی کمه

تو که نیستی زندگی واسه من جهنمه

تو نباشی دیگه کی نگران حالمه

همه چی هست ولی انگار یه چیزی کمه

آره عشقت دیگه خوابو گرفته از چشام

تو میتونی بخونی هنوز عشقو از نگام

بری هرجا بدون دنبالت میام

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید شهرام کاشانی و یاسین شهریاری به نام شروع روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید شهرام کاشانی و یاسین شهریاری به نام شروع اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2jGgMpd

No comments:

Post a Comment