Tuesday, January 24, 2017

دانلود آهنگ جدید نوید میرزایی به نام بهم یاد دادی

دانلود آهنگ جدید نوید میرزایی به نام بهم یاد دادی با کیفیت اورجینال

Download New Song By Navid Mirzaie Called Behem Yad Dadi

دانلود آهنگ جدید نوید میرزایی به نام بهم یاد دادی,دانلود آهنگ نوید میرزایی,دانلود آهنگ جدید نوید میرزایی

دانلود آهنگ جدید نوید میرزایی به نام بهم یاد دادی

متن آهنگ بهم یاد دادی نوید میرزایی

بهم یاد دادی پروازو تو آسمون
تو قول دادی میمونی پای عشقمون
بهم یاد دادی که زیر بارون دو تایی
میشه فراموش کرد روزای بدو یه وقتایی
عشقمو باور کن
میخوام تماشات کنم تو آسمونا تا صبح
آره این خونه مال ماست
عشقمو باور کن
تو به من یاد دادی تو رویا پروازو
حرف عشق ما همه جاست
صدای بارونا رو بشنو
صدای قدمای عشقو
این منم که عاشق توام
پس ببین شدی مال خودم

*******

بیراهه نیست این جاده با دستات
آسمونو نگا میباره با اشکات
به من دل ببند زندگیم با تو بهتره
بخند بخند این ابر آخره
عشقمو باور کن
میخوام تماشات کنم تو آسمونا تا صبح
آره این خونه مال ماست
عشقمو باور کن
تو به من یاد دادی تو رویا پروازو
حرف عشق ما همه جاست
صدای بارونا رو بشنو
صدای قدمای عشقو
این منم که عاشق توام
پس ببین شدی مال خودم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید نوید میرزایی به نام بهم یاد دادی روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید نوید میرزایی به نام بهم یاد دادی اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2jsSXhN

No comments:

Post a Comment