Sunday, January 22, 2017

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام حست میکنم

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام حست میکنم با کیفیت اورجینال

Download New Song By Ahmad Saeedi Called Hesset Mikonam

ترانه: احمد سعیدی ملودی: احمد سعیدی تنظیم: میلاد هاشمی

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام حست میکنم,دانلود آهنگ احمد سعیدی,دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام حست میکنم

متن آهنگ حست میکنم احمد سعیدی

حرفات از صبح تا شب همش تو گوشم

فنجون قهومو مینوشم

هدفون زدم سکوت و شب

شبها دلم تنگ تو میشه

امشب بازم مثل همیشه

دلتنگتم پس تو کجایی کجایی کجایی

حست میکنم توو خیالم تو پیشمی

منو اون آهنگ همیشگی

حست میکنم توو خیالم تو پیشمی

منو اون آهنگ همیشگی

*******

بزار برات ترسیم کنم

یه قلب یه حس یه دم تو فکرتم

ببینمت ببینمت ببینمت

حست میکنم توو خیالم تو پیشمی

منو اون آهنگ همیشگی

حست میکنم توو خیالم تو پیشمی

منو اون آهنگ همیشگی

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام حست میکنم روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام حست میکنم اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2jMNvcz

No comments:

Post a Comment