Monday, January 30, 2017

دانلود آهنگ جدید ادوین به نام هوای تو

دانلود آهنگ جدید ادوین به نام هوای تو با کیفیت اورجینال

Download New Song By Edvin Called Havaye To

دانلود آهنگ شاد هوای تو از ادوین

ترانه: گلناز گلزاری ملودی: ادوین تنظیم: پیام هوشمند

دانلود آهنگ جدید ادوین به نام هوای تو,دانلود آهنگ ادوین,دانلود آهنگ جدید ادوین

دانلود آهنگ جدید ادوین به نام هوای تو

متن آهنگ هوای تو ادوین

نمیخوام دور بشی دیگه از من
ما رو چون واسه همدیگه ساختن
عشقمو نذارش پای عادت
بعد از این خیالت دیگه راحت
هرچی شه تو دلم همیشه جاته
شیرین ترین صدا صدای خنده هاته
ببین چطور دلم واسه تو میره
کسی جاتو واسم نمیگیره
دلم همش میکنه هواتو
دوست دارم حالت نگاتو
نبینمت بده حالم
میشنونم همه جا صداتو
دلم همش میکنه هواتو
حال من خوبه پیش تو
نبینمت بده حالم
میشنونم همه جا صداتو

من با توام با تو تا ته دنیا
خواب میبینم توی بیداری حالا
مال توام باهام نمونی حتی
یاد توام همیشه و همه جا
زندگیمو فقط پیش تو میخوام
با تو بودن مثه اینه که توی رویام
هرچی خوبه فقط واسه تو میخوام
عشق توئه فقط ته چشام
دلم همش میکنه هواتو
دوست دارم حالت نگاتو
نبینمت بده حالم
میشنونم همه جا صداتو
دلم همش میکنه هواتو
حال من خوبه پیش تو
نبینمت بده حالم
میشنونم همه جا صداتو

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید ادوین به نام هوای تو روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید ادوین به نام هوای تو اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2jJFlBt

No comments:

Post a Comment