Friday, January 27, 2017

دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی به نام عاشق شدم

دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی به نام عاشق شدم با کیفیت اورجینال

Download New Song By Alishmas And Mehdi Jahani Called Ashegh Shodam

ترانه: مهدی جهانی تنظیم: مهدی جهانی

دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی به نام عاشق شدم,دانلود آهنگ علیشمس و مهدی جهانی,دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی

دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی به نام عاشق شدم

متن آهنگ عاشق شدم علیشمس و مهدی جهانی

چشای تو صدای تو هوای تو شده زندگیم
نگام کن و صدام کن و بزار همیشگی شه دلبستگیم
عاشق شدم به چشمون سیات به دیوونه بازیات به خنده ی بی ریات
وقتی تو باشی انگار دنیا ماله منه
میندازیم دور هرچی انرژی منفی و فاز غم
دستات تو دسته منه فرق داریم با همه
میشمارم روزا رو تک به تک که ببینمت
منو میخندونی با همه فرق داری انگار
میخوام هر روز کنار تو باز بشه چشمام
کنار من باش نزار بینمون فاصله بگیره
نمیخوام کسی جز من خنده هاتو ببینه

نوازشم کردی دلم رو به آسمون بردی
منی که نداشتمم دردی
غمارو از یادمون بردی
عاشق شدم به چشمون سیات
به دیوونه بازیات
به خنده ی بی ریات

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی به نام عاشق شدم روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی به نام عاشق شدم اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2kAFkgN

No comments:

Post a Comment