Friday, January 20, 2017

دانلود آهنگ جدید سروش دادخواه به نام جایی نرو

دانلود آهنگ جدید سروش دادخواه به نام جایی نرو با کیفیت اورجینال

Download New Song By Soroush Dadkhah Called Jayi Naro

ترانه: سروش دادخواه ملودی: سروش دادخواه تنظیم: شاهین متولی

دانلود آهنگ جدید سروش دادخواه به نام جایی نرو,دانلود آهنگ سروش دادخواه,دانلود آهنگ جدید سروش دادخواه

دانلود آهنگ جدید سروش دادخواه به نام جایی نرو

متن آهنگ جایی نرو سروش دادخواه

قسمت نکردم با کسی
من نگرانتم هنوز بگو برام دلواپسی
صدبار گفتم دردمو دل تو همدرد نشد
هرکاری کردم آخرش آتیش تو سرد نشد
جایی نرو
همه دنیات اینجاس تو این خونه
هرجا بری کسی قدر تو رو نمیدونه
غیر خودم کسی واسه ی تو نمیمونه
هیچکی برات مثل من نمیشه
نه نمیشه
جایی نرو
******
همه دنیات اینجاس تو این خونه
هرجا بری کسی قدر تو رو نمیدونه
غیر خودم کسی واسه ی تو نمیمونه
هیچکی برام مثل تو نمیشه
عذاب این تنهاییا منو رها نمیکنه
خاطره هاتم دردمو دیگه دوا نمیکنه
چی باید آرومم کنه تو این روزای لعنتی
چطور فراموش میکنی همه چیو به راحتی
انقدر زل زدم به تو نمیبینم اطرافمو
بدون تو حالم بده میدونی اعترافمو
کاری ازم برنمیاد اگه میخوای بری هنوز
درم ببندم روی تو از پنجره میری یه روز

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید سروش دادخواه به نام جایی نرو روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید سروش دادخواه به نام جایی نرو اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2jfsBQg

No comments:

Post a Comment