Saturday, January 28, 2017

دانلود آهنگ جدید گلپا به نام جوونی

دانلود آهنگ جدید گلپا به نام جوونی با کیفیت اورجینال

Download New Song By Golpa Called Javooni

دانلود آهنگ جدید گلپا به نام جوونی,دانلود آهنگ گلپا,دانلود آهنگ جدید گلپا

دانلود آهنگ جدید گلپا به نام جوونی

متن آهنگ جوونی گلپا

جوونیمو آسون گرفتی زندگی زندگی

تو با قیمت جون گرفتی زندگی زنگی

شدم چون غباری به راهی نشسته

آه تویی خوبو محکم منم پیرو خسته

به جای هر خنده سیل اشکم روانه کردی

مرا کشتیو استقامتم را بهانه کردی

ای کاش از اول جدا از تو بودم

آه هنگام زادن رها از تو بودم

ناخونده دنیا چرا نصیب من شد

غم مونس روح بی شکیب من شد

ناخونده دنیا چرا نصیب من شد

غم مونس روح بی شکیب من شد

کسی کو نیاسوده منم

به شادی نیالوده منم

غم بود و نابوده منم

همان زات بیهوده منم

جوونیمو آسون گرفتی زندگی زندگی

تو با قیمت جون گرفتی زندگی زنگی

شدم چون غباری به راهی نشسته

آه تویی خوبو محکم منم پیرو خسته

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید گلپا به نام جوونی روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید گلپا به نام جوونی اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2kFkFw4

No comments:

Post a Comment