Monday, January 30, 2017

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام کوچ

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام کوچ با کیفیت اورجینال

Download New Song By Hojat Ashrafzadeh Called Kooch

ملودی: حمید اکبرزاده تنظیم: حمید اکبرزاده

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام کوچ,دانلود آهنگ حجت اشرف زاده,دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام کوچ

متن آهنگ کوچ حجت اشرف زاده

کذاب ترین حادثه زندگیم رفت
دیوانه‌ی دیوانه‌ی دیوانگیم رفت
تو میروی و جان عزیز منه مغرور
هر لحظه به من دست تکان میدهد از دور
انگار که تو آمده بودی بروی زود
کز روز تولد به تنت رخت سفر بود
با این همه داغی که دلم دید و تبارم
من این همه غم را به دلم یاد ندارم
بدرود امیدم نفسم عشق عزیزم
آهسته برو پشت سرت آب بریزم

رویای مرا از دلِ دنیام گرفتی
من سوختم اما تو که آرام گرفتی
این منظره کوچ تو را دشت ندارد
این کوچ همین کوچ که برگشت ندارد
با این همه داغی که دلم دید و تبارم
من این همه غم را به دلم یاد ندارم
بدرود امیدم نفسم عشق عزیزم
آهسته برو پشت سرت آب بریزم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام کوچ روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام کوچ اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2jMULTc

No comments:

Post a Comment