Friday, January 20, 2017

دانلود آهنگ جدید شهاب اکبری به نام دنیام تویی

دانلود آهنگ جدید شهاب اکبری به نام دنیام تویی با کیفیت اورجینال

Download New Song By Shahab Akbari Called Donyam Toei

دانلود آهنگ جدید شهاب اکبری به نام دنیام تویی,دانلود آهنگ شهاب اکبری,دانلود آهنگ جدید شهاب اکبری

دانلود آهنگ جدید شهاب اکبری به نام دنیام تویی

متن آهنگ دنیام تویی شهاب اکبری

با این همه روز و شبای بی نتیجه

با آدمی که از نبودت گیج گیجه

با راهرویی که توش صدای پات مونده

با شعرایی که گریه کرده هرکی خونده

دنیام تویی من کیو توی دنیام بیارم

وقتی شبیه قبل بهت احساس دارم

من جدی جدی دارم از دوریت میمیرم

اما هنوزم دوریتو شوخی میگیرم

میگن بری توو رابطه آروم میشی

باید یه کم درگیر عشقو عاشقی شی

با آدم نو حال آدم نو نمیشه

بدبختی اینه هیچکی مثل تو نمیشه

+++++++

نیستی ولی من همونم مثل همیشه

هرجا که حرفت میشه احساساتی میشم

بی تو شبیه یه سوال بی جوابم

هرشب پیش لباس خواب تو میخوابم

دنیام تویی من کیو توی دنیام بیارم

وقتی شبیه قبل بهت احساس دارم

من جدی جدی دارم از دوریت میمیرم

اما هنوزم دوریتو شوخی میگیرم

میگن بری توو رابطه آروم میشی

باید یه کم درگیر عشقو عاشقی شی

با آدم نو حال آدم نو نمیشه

بدبختی اینه هیچکی مثل تو نمیشه

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید شهاب اکبری به نام دنیام تویی روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید شهاب اکبری به نام دنیام تویی اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2j14A1C

No comments:

Post a Comment