Friday, January 20, 2017

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام ممنوع الخروج

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام ممنوع الخروج با کیفیت اورجینال

Download New Song By Majid Rostami Called Mamnoo Khorouj

ترانه: روح الله همتی ملودی: مجید رستمی تنظیم: محمدرضا رهنما

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام ممنوع الخروج,دانلود آهنگ مجید رستمی,دانلود آهنگ جدید مجید رستمی

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام ممنوع الخروج

متن آهنگ ممنوع الخروج مجید رستمی

مدیونتم آخه بی تو این دستا
یخ کرده بودو زندگی نبود
تو باعث شدی برف دلم آب شه
تو نبودی میمردم زود
دلتنگ تو میشم وقتی دوری ازم
انگار قلبم تو آتیشه
عادت کردم که نزدیکم باشی
بی تو دلم تنها میشه
از قلب من ممنوع الخروجی
با من باش و لب تر کن بگو چی میخوای
تا من نذارم غمگین شی
مهمونم کن بازم با یه تبسم
باور کن این حس عشقِ نه توهم
با من باشی بیخیال مردم

قبل از اومدنت
تنهایی کشیدم قده یک دنیا
ولی حالا اینجایی و با تو حتی یادم نیست
دیگه چیزی از اون سالا
یادت نره گلم
هرکی میپرسه من چیتم بگو اون دیوونمه
دیوونم میدونم
تازه این احساس برای تو خیلی کمه
از قلب من ممنوع الخروجی
با من باش و لب تر کن بگو چی میخوای
تا من نذارم غمگین شی
مهمونم کن بازم با یه تبسم
باور کن این حس عشقِ نه توهم
با من باشی بیخیال مردم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام ممنوع الخروج روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام ممنوع الخروج اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2k9YygZ

No comments:

Post a Comment