Wednesday, January 18, 2017

دانلود آهنگ جدید سعید سام به نام مرز زمستون

دانلود آهنگ جدید سعید سام به نام مرز زمستون با کیفیت اورجینال

Download New Song By Saeid Sam Called Marze Zemestoon

ترانه: بابک بابایی ملودی: میلاد نصرتی تنظیم: میلاد نصرتی

دانلود آهنگ جدید سعید سام به نام مرز زمستون,دانلود آهنگ سعید سام,دانلود آهنگ جدید سعید سام

دانلود آهنگ جدید سعید سام به نام مرز زمستون

متن آهنگ مرز زمستون سعید سام

میرم که برگردی به خونه
میرم تا بهت یادم بمونه
این انتظار منو به تو نمیرسونه
میرم که بشناسی سکوتو
میرم ببازی آرزوتو
من که نمی دادم به دنیا تار موتو
دور میشم از تو زیر بارون
رد میشم از مرز زمستون
تنهایی من خودکشیمه
این آخرین دیوونگیمه

شاید دلت آروم بگیره
شاید دلم آروم بمیره
برای موندن بی تو زوده
برای رفتن با تو دیره
بعد از تو ای گمشده من
میمونه از قلبم یه نیمه
جدا شدن از خاطراتت
جدا شدن از زندگیمه
دور میشم از تو زیر بارون
رد میشم از مرز زمستون
تنهایی من خودکشیمه
این آخرین دیوونگیمه

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید سعید سام به نام مرز زمستون روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید سعید سام به نام مرز زمستون اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2jmEBR0

No comments:

Post a Comment