Friday, January 20, 2017

دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی به نام کلبه قشنگ

دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی به نام کلبه قشنگ با کیفیت اورجینال

Download New Song By Mostafa Fattahi Called Kolbeye Ghshang

دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی به نام کلبه قشنگ,دانلود آهنگ مصطفی فتاحی,دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی

دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی به نام کلبه قشنگ

متن آهنگ کلبه قشنگ مصطفی فتاحی

چشای خستمو تو بستی روی غم

یه کاری کردی که من عاشقت شدم

یه کاری کردی با دلم به سادگی

که هی نگات کنم که دل بهت بدم

من عاشقت شدم نفس شدی واسم

تو عمر من شدی شدی همه کسم

من عاشقت شدم نفس شدی واسم

تو عمر من شدی شدی همه کسم

تو عمر من شدی شدی همه کسم

****

یه کلبه قشنگ توو عمق جنگلا

منو تو مال هم منو تو پا به پا

هوای خوب عشق هوای عاشقی

منو تو و سکوت منو تو بی صدا

نگاه میکنیم به چشمای هم

ما گریه میکنیم فقط برای هم

دلامونو به هم میدیم ما تا ابد

بمونه قلبامون فقط به پای هم

بمونه قلبامون فقط به پای هم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی به نام کلبه قشنگ روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی به نام کلبه قشنگ اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2j1hXz1

No comments:

Post a Comment