Friday, January 27, 2017

دانلود آهنگ جدید ایرج خواجه امیری به نام هم نفس

دانلود آهنگ جدید ایرج خواجه امیری به نام هم نفس با کیفیت اورجینال

Download New Song By Iraj Khajeh Amiri Called Hamnafas

ترانه: نوید اسماعیل زاده ملودی: مسعود تدوینی تنظیم: مسعود تدوینی

دانلود آهنگ جدید ایرج خواجه امیری به نام هم نفس,دانلود آهنگ ایرج خواجه امیری,دانلود آهنگ جدید ایرج خواجه امیری

دانلود آهنگ جدید ایرج خواجه امیری به نام هم نفس

متن آهنگ هم نفس ایرج خواجه امیری

ای هم نفسم ای هم قدم ای هم صدا

از غم برهان این قلب پر درد مرا

از عشق تو و شوق گمان دیدنت

من منتظرم پشت همه پنجره ها

گرچه در سینه ام غم دارم با تو شاد شادم

پیش تو همه دنیا را می برم ز یادم

گرچه در سینه ام غم دارم با تو شاد شادم

پیش تو همه دنیا را می برم ز یادم

*******

دوری تو بنشسته به جانم

برگردو از این غم برهانم

این عمر دویدم که خودم را

بر قله ی عشقت برسانم

ای هم نفسم ای هم قدم ای هم صدا

از غم برهان این قلب پر درد مرا

از عشق تو و شوق گمان دیدنت

من منتظرم پشت همه پنجره ها

گرچه در سینه ام غم دارم با تو شاد شادم

پیش تو همه دنیا را می برم ز یادم

گرچه در سینه ام غم دارم با تو شاد شادم

پیش تو همه دنیا را می برم ز یادم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید ایرج خواجه امیری به نام هم نفس روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید ایرج خواجه امیری به نام هم نفس اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2jYGT9i

No comments:

Post a Comment