Friday, January 20, 2017

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام به جون دوتامون

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام به جون دوتامون با کیفیت اورجینال

Download New Song By Emad Talebzadeh Called Be Joone Dotamoon

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام به جون دوتامون,دانلود آهنگ عماد طالب زاده,دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام به جون دوتامون

متن آهنگ به جون دوتامون عماد طالب زاده

هر وقت که بارون میاد دلم میگیره

هر وقت تو رو یادم میاد گریم میگیره

فکر و خیالت با منه یادم نمیره

عشقم من به دیدن چشمات عادت ندارم

آخه چجوری این غم و طاغت بیارم

من هیچ علاقه ای به این عادت ندارم

عشقم قسم به این بارون به جون دوتامون

خدا کنه خدا تو رو ازم نگیره

نباشی من بازم دنیام و می بازم

نذار که بی هوای تو دلم بگیره

قسم به این بارون به جون دوتامون

خدا کنه خدا تو رو ازم نگیره

نباشی من بازم دنیام و می بازم

نذار که بی هوای تو دلم بگیره

******

میلرزه زانوهام بی تو , تو این هوا

بارون زده دلم بازم تو رو می خواد

دریا شده دلم کم رنگه خنده هات

بذار دوباره عشق با تو یادم بیاد

قسم به این بارون به جون دوتامون

خدا کنه خدا تو رو ازم نگیره

نباشی من بازم دنیام و می بازم

نذار که بی هوای تو دلم بگیره

قسم به این بارون به جون دوتامون

خدا کنه خدا تو رو ازم نگیره

نباشی من بازم دنیام و می بازم

نذار که بی هوای تو دلم بگیره

قسم به این بارون به جون دوتامون

خدا کنه خدا تو رو ازم نگیره

نباشی من بازم دنیام و می بازم

نذار که بی هوای تو دلم بگیره

قسم به این بارون به جون دوتامون

خدا کنه خدا تو رو ازم نگیره

نباشی من بازم دنیام و می بازم

نذار که بی هوای تو دلم بگیره

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام به جون دوتامون روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام به جون دوتامون اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2k7PFQV

No comments:

Post a Comment