Thursday, November 10, 2016

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام لعنتی

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام لعنتی با کیفیت اورجینال

Download New Song By MohammadReza Golzar Called Lanati

ترانه : عاطفه حبیبی
تنظیم ، میکس و مسترینگ: حامد برادران

آهنگ جدید محمدرضا گلزار
محمدرضا گلزار اسم تیم خودش رو رضاز باند قرار داده

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام لعنتی,دانلود آهنگ محمدرضا گلزار,دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار

 

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام لعنتی

متن آهنگ لعنتی محمدرضا گلزار

برو بین منو تو دیگه چیزی نیست
برو با یکی که دلتو نزنه یا وابسته نشه
برو بازی دیگه تمومه اما عکس تو روبرومه
برو با کسی که ازت خسته نشه
همه چی واسه تو دروغه
سرت این روزا چه شلوغه
واسه من نه واسه هر کی که بخوای
تو شدی مثه یه غریبه
ولی خیلی واسم عجیبه
چرا تنها میری و تنها نمیایی
خاطره هاتو وقتی نیستی زنده میکنم
با چه امیدی بی تو آخه زندگی کنم
همه دلخوشیمو بردی منو دست کی سپردی

***

سر من چی آوردی لعنتی
خوابو چجور گرفتی از چشای من
باعث گریه های بی صدای من
گفتی تا آخرش میمونی ولی رفتی بی نشونی
پیرم کردی تو جوونی لعنتی
علاقه هات دروغ و صحنه سازیه
شکستن همه برات یه بازیه
کلافه میشی از محبت زیاد
برو راحت که دل من دیگه سمتت نمیاد
برات مهم نباشه حال و روز من
برو واسه همیشه قیدمو بزن
ببخش اگه محبتم زیادیه
برو راحت که شکستن دیگه واسم عادیه
خاطره هاتو وقتی نیستی زنده میکنم
با چه امیدی بی تو آخه زندگی کنم
همه دلخوشیمو بردی منو دست کی سپردی
سر من چی آوردی لعنتی
خوابو چجور گرفتی از چشای من
باعث گریه های بی صدای من
گفتی تا آخرش میمونی ولی رفتی بی نشونی
پیرم کردی تو جوونی لعنتی

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام لعنتی روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام لعنتی اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://www.song2song.com/artists/mohammadreza-golzar/mohammadreza-golzar-lanati/

No comments:

Post a Comment