Friday, November 11, 2016

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام گل مینا

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام گل مینا با کیفیت اورجینال

Download New Song By Hamed Homayoun Called Gole Mina

ترانه : زهرا پارسا ملودی: حامد همایون

آرشیو سانگ ۲ سانگ

یکی از آهنگ های قدیمی حامد همایون

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام گل مینا,دانلود آهنگ حامد همایون,دانلود آهنگ جدید حامد همایون


دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام گل مینا

متن آهنگ گل مینا حامد همایون

یه موج وحشی بی رحم به آغوشت خطر کرده

همیشه خاطرت خیسه محاله دیگه برگرده

یه ریشه تو دلت گیره که با تو زندگی کرده

به فریادم برس امشب هوای ساحلت سرده

گل مینای شبنم پوش شب ساحل تب مرگه

چی تو ریشه جا مونده که پاهاتو گره کرده

****

تنت زخمی شده مینا من این زخما رو میبوسم

به آغوشت قسم امشب یه برگت کم شه می سوزم

تنت زخمی شده مینا من این زخما رو میبینم

برو تا ساحل ارومه من اینجا ریشه میگیرم

من اینجا بی تو میمیرم خدایا پای من بسته س

چه وقت باد و بارونه دیگه مینا نمی لرزه

صدای قلبش آرومه صدای قلبش آرومه

صدای قلبش آرومه

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام گل مینا روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام گل مینا اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2g3l2yg

No comments:

Post a Comment