Thursday, November 24, 2016

دانلود آهنگ جدید امیر مسعود به نام سرزده

دانلود آهنگ جدید امیر مسعود به نام سرزده با کیفیت اورجینال

Download New Song By Amir Masoud Called sar zadeh

ترانه: مریم حیدرزاده ملودی: امیر مسعود تنظیم: امیر مسعود

دانلود آهنگ جدید امیر مسعود به نام سرزده,دانلود آهنگ امیر مسعود,دانلود آهنگ جدید امیر مسعود

دانلود آهنگ جدید امیر مسعود به نام سرزده

متن آهنگ سرزده امیر مسعود

تو زندگی ت سرزده پیدا شدم

میخواستم عاشق نشم اما شدم

تموم لحظه هامو دوره کردم

قرار گذاشتم دیگه برنگردم

قرار گذاشتم با غمت تا کنم

نبینمت امروز و فردا کنم

من نباید آدم سابق بشم

من نباید دوباره عاشق بشم

چشمای تو کار خودش رو کردو

تونست بلرزونه دل یه مردو

حال و هوام خیلی عجیب غریبه

عجب گرفتاری شدم غریبه

چشمای تو کار خودش رو کردو

تونست بلرزونه دل یه مردو

حال و هوام خیلی عجیب غریبه

عجب گرفتاری شدم غریبه

***

من از تب و عشق و جنون میترسم

از فردای هر دوتامون میترسم

خندیدنش به گریش نمی ارزه

پس نباید دست و دلم بلرزه

من از تب و عشق و جنون میترسم

از فردای هر دوتامون میترسم

خندیدنش به گریش نمی ارزه

پس نباید دست و دلم بلرزه

چشمای تو کار خودش رو کردو

تونست بلرزونه دل یه مردو

حال و هوام خیلی عجیب غریبه

عجب گرفتاری شدم غریبه

چشمای تو کار خودش رو کردو

تونست بلرزونه دل یه مردو

حال و هوام خیلی عجیب غریبه

عجب گرفتاری شدم غریبه

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید امیر مسعود به نام سرزده روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید امیر مسعود به نام سرزده اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2gF33hO

No comments:

Post a Comment