Saturday, November 26, 2016

دانلود آهنگ جدید هومن آرا به نام خوشبختم

دانلود آهنگ جدید هومن آرا به نام خوشبختم با کیفیت اورجینال

Download New Song By Hooman Ara Called Khoshbakhtam

دانلود آهنگ جدید هومن آرا به نام خوشبختم,دانلود آهنگ هومن آرا,دانلود آهنگ جدید هومن آرا

دانلود آهنگ جدید هومن آرا به نام خوشبختم

متن آهنگ خوشبختم هومن آرا

ای کاش همیشه باشی باهام

دیوونتم که تو هم میمیری برام

کنار تو حال من محشره

زندگی پیش تو خیلی بهتره

همه چیزم عشقته عزیزم

من به پات میریزم تموم هستیمو

عشقت کم کم میره توی قلبم

هر روز میشه محکم عهدی که بستیمو

***

بودنت انقدر خوبه که اصلا نمیخوام بره زمان جلو

من همیشه خوشبختم تا وقتی دارم تو رو

همه چیزم عشقته عزیزم

من به پات میریزم تموم هستیمو

عشقت کم کم میره توی قلبم

هر روز میشه محکم عهدی که بستیمو

همه چیزم عشقته عزیزم

من به پات میریزم تموم هستیمو

عشقت کم کم میره توی قلبم

هر روز میشه محکم عهدی که بستیمو

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید هومن آرا به نام خوشبختم روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید هومن آرا به نام خوشبختم اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2gxkmP7

No comments:

Post a Comment