Sunday, November 27, 2016

دانلود آهنگ جدید امید نوری به نام نازنینم

دانلود آهنگ جدید امید نوری به نام نازنینم با کیفیت اورجینال

Download New Song By Omid Noori Called Nazaninam

دانلود آهنگ جدید امید نوری به نام نازنینم,دانلود آهنگ امید نوری,دانلود آهنگ جدید امید نوری

دانلود آهنگ جدید امید نوری به نام نازنینم

متن آهنگ نازنینم امید نوری

نازنینم دلم هواتو کرده

مهربونم چقد جدایی تلخه

روز و شبهام کنار پنجره باید بشینم

شاید بیای بازم دستاتو تو دستام بگیرم

دلبر شیرینم تویی تویی تو

اونکه براش میمیرم تویی تویی تو

همه دنیای من تویی تویی تو

نازنین یار من تویی تویی تو

دلبر شیرینم تویی تویی تو

اونکه براش میمیرم تویی تویی تو

همه دنیای من تویی تویی تو

نازنین یار من تویی تویی تو

***

یاد نوروزها بخیر وای نازنین من کجایی
چی میشد مثل قدیما بازم پیش من بیایی
یاد نوروزها بخیر وای نازنین من کجایی
چی میشد مثل قدیما بازم پیش من بیایی
دلبر شیرینم تویی تویی تو
اونکه براش میمیرم تویی تویی تو
همه دنیای من تویی تویی تو
نازنین یار من تویی تویی تو
دلبر شیرینم تویی تویی تو
اونکه براش میمیرم تویی تویی تو
همه دنیای من تویی تویی تو
نازنین یار من تویی تویی تو

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید امید نوری به نام نازنینم روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید امید نوری به نام نازنینم اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2glFwiO

No comments:

Post a Comment