Monday, November 21, 2016

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام حاجت

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام حاجت با کیفیت اورجینال

Download New Song By Mehdi Yarahi Called Hajat

ویژه اربعین

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام حاجت,دانلود آهنگ مهدی یراحی,دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام حاجت

متن آهنگ حاجت مهدی یراحی

من ازت حاجتمو میگیرم بین قلب من و تو عاشوراس
اگه جایی توی دنیا باشه واسه درمون یه عالم اینجاست
تو طبیب همه ی دنیایی بین من با همه تبعیذی نیست
منجی بدتر از اینا بودی واسه تو حاجت من چیزی نیست
من ازت حاجتمو میگیرم از تو که از یه جهان آزادی
از تو که مطمئنم تو مسلخ حاجت قاتلتم میدادی
من ازت حاجتمو میگیرم از تو که از یه جهان آزادی
از تو که مطمئنم تو مسلخ حاجت قاتلتم میدادی
****
تو که با رفتنت از این برزخ نصف این حالمو مجنون کردی
حال من بدتر از اونایی نیست که تو با معجزه درمون کردی
خواب دیدم تو نجاتم دادی خواب دیدم تو شدی تعبیرم
بخدایی که تو سجدش کردی من ازت حاجتمو میگیرم
بین قلب من و تو عاشوراس اگه جایی توی دنیا باشه
واسه درمون یه عالم اینجاست
من ازت حاجتمو میگیرم …

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام حاجت روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام حاجت اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2fLSb0l

No comments:

Post a Comment