Friday, November 11, 2016

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام تقدیر

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام تقدیر با کیفیت اورجینال

Download New Song By Majid Yahyaei Called Taghdir

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام تقدیر,دانلود آهنگ مجید یحیایی,دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی

 

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام تقدیر

متن آهنگ تقدیر مجید یحیایی

تو دوراهی دل من جا مونده با یه مشت خاطره تنها مونده

حیف باشی و برات بد باشم وقت دلواپسی هات کم باشم

آخه من که زندگیم تشویشه حالم از همیشه بدتر میشه

انتظار چیو از من داری چه دلیلی واسه موندن داری

وای تنهات گذاشت رفت داره میاد برف چه بی صدا رفت

وای اون لحظه هامون همیشه به یاد من هست

***

من پر از وسوسه بارونم توی دنیای خودم میمونم

پای من زندگیتو حدر نکن بعد از این دیگه چشاتو تر نکن

آخه من که بی محبت بودم قافل از هوای عادت بودم

سرنوشتم گره خوده با غمم واسه احساس تو کمتر از کمم

وای تنهات گذاشت رفت داره میاد برف چه بی صدا رفت

وای اون لحظه هامون همیشه به یاد من هست

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام تقدیر روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام تقدیر اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2f0umi7

No comments:

Post a Comment