Saturday, November 26, 2016

دانلود آهنگ جدید امید نیکوبیان به نام پاییز

دانلود آهنگ جدید امید نیکوبیان به نام پاییز با کیفیت اورجینال

Download New Song By Omid Nikoobayan Called Paeiz

ترانه: مهدی گرناوی ملودی: مهدی گرناوی تنظیم: مهدی گرناوی

دانلود آهنگ جدید امید نیکوبیان به نام پاییز,دانلود آهنگ امید نیکوبیان,دانلود آهنگ جدید امید نیکوبیان

دانلود آهنگ جدید امید نیکوبیان به نام پاییز

متن آهنگ پاییز امید نیکوبیان

پاییز تورو به یاد چی میندازه

هوای ابری نم نم بارون

چشایی که به خاطرت تر شد

حسی که دیگه نیست تو چشمامون

پاییز تورو یاد چی میندازه

من زیر بارون تو توی خونه

قول داده بودی باشیو رفتی

قول داده بودی قول مردونه

داغون شده دلم حرفی نمیرنم

اما بدون ازت هیچ وقت نمیگذرم

رفتی و بعد تو دلگیر شده شبام

چند ساله بی توام چند ساله بی صدام

دلگیر شده دلم مثل یه روز سرد

تاریک و بی صدا مثل یه کوه درد

پاییزشده دلم بارونیه چشام تاریک شده نگام ابری شده هوام

***

پاییز تورو به یاد چی میندازه

پشایی که به خاطرت تر شد

حسی که دیگه نیست تو چشمامون

پاییز تورو به یاد چی میندازه

من زیر بارون تو توی خونه

قول داده بودی باشیو رفتی

قول داده بودی قول مردونه

داغون شده دلم حرفی نمیرنم

اما بدون ازت هیچ وقت نمیگذرم

رفتی و بعد تو دلگیر شده شبام

چند ساله بی توام چند ساله بی صدام

دلگیر شده دلم مثل یه روز سرد

تاریک و بی صدا مثل یه کوه درد

پاییزشده دلم بارونیه چشام تاریک شده نگام ابری شده هوام

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید امید نیکوبیان به نام پاییز روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید امید نیکوبیان به نام پاییز اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2gKmlme

No comments:

Post a Comment